vrijdag 7 februari 2014

WISHLIST: currently on my wishlist


one THE skort, een must-have in fashionbloggerland. Ik zie zo veel outfits met een skort, niet heel vreemd natuurlijk want het is gewoon een super tof item. Zelf heb ik de skort in het zwart, maar ik wil hem heel graag ook in het wit. 
two de MAC 163 contour brush. Hóe handig is zo'n brush? Mijn jukbeenderen zitten verstopt achter mijn ronde wangetjes, dus een goede contour brush is een must voor mij.
three strappy peep toe heels. Jup, ik ben verliefd. Op ebay vond ik ze in alle kleuren - ik werd gelijk hebberig. Mag ook wel toch? Ze zijn zo mooi.
four Mary-Lou Manizer van The Balm. Veel beauty youtubers hebben deze highlighter in hun make-up stash en ik geef ze groot gelijk. Een shiney highlighter in een super schattige verpakking. Normaal ben ik niet van dit soort "kinderachtige" verpakkingen -denk aan Benefit- maar bij The Balm vind ik het toch wel leuk. Alleen maar goed natuurlijk, want een leuke verpakking is altijd mooi meegenomen.
five espadrilles, espadrilles en oh, nog meer espadrilles. Net als de skort zijn de espadrilles ook standaard te vinden bij outfitposts op the world wide web. Zoals ik laatst in deze post vertelde, vind ik een subtiele panterprint heel leuk. Nu is dit meer een luipaardprint, maar m'n punt is hetzelfde. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...