zaterdag 11 januari 2014

NEW IN: de perfecte zwarte blazer

Tijdens een onverwachts tussenuur ben ik gezellig met twee klasgenootjes de stad in gegaan. Ik kan je zeggen: sparen is heel lastig als je een gat in je hand hebt. De schade is gelukkig klein, namelijk één item dat ik al wel aardig lang op m'n wish list had staan: een zwarte blazer. En guess what, ik ben ein-de-lijk geslaagd! De reden waarom ik nog geen zwarte blazer had is simpel, blazers staan mij negen van de tien keer niet en ik ben daar best wel perfectionistisch in. Hij mag niet te lang zijn, de schouders mogen niet té gevuld zijn, hij mag niet te netjes staan en ga zo maar door. Deze blazer is dat allemaal niet, hij is tot boven mijn heupen, heeft perfecte schouderpads en zit meer als een jasje - niet te netjes dus. Daarbij heeft hij ook een patroon aan de voorkant, wat hem toch even wat origineler dan de gemiddelde zwarte blazer maakt. Ik heb hem bij de H&M gekocht voor €39,95. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...