maandag 6 januari 2014

INSPIRATION: Elin Kling

Ik ben niet een persoon die één of twee specifieke personen "volgt" voor inspiratie. Ik hou weheartit bijna dagelijks bij, en wat ik leuk vind heart ik. Dat zijn dus talloze personen, en vaak is alleen het lichaam dan in beeld. Totdat ik laatst een paar foto's van Elin Kling voorbij zag komen op fashionberry.no. Ik zocht een paar foto's op van haar op weheartit, en wauw: ik hou echt van haar style. Ik moet wel zeggen dat -ondanks dat ze af en toe een rokje draagt- ik wel van wat vrouwelijker houd. 

Nu ben ik ook niet zo'n persoon die maar een style heeft. Ik vind kleding veel te leuk om me aan maar een style te binden, so why would I? Ik hou ontzettend van hoge hakken, maar dat betekend niet dat ik geen bikerboots zal dragen. Zolang ik me maar goed voel in de kleding die ik draag, en het moet natuurlijk bij de gelegenheid passen. Ik draag geen galajurk naar school en ook geen ripped jeans naar een bruiloft.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...