donderdag 2 januari 2014

PERSONAL: instagram


Het mooie winterse weer: stralende zon en een koel windje, de sneeuw die er niet ligt denken we er wel even bij. Op de een of andere manier vind ik een heldere blauwe lucht veel mooier in de winter dan in de zomer, waarschijnlijk omdat het in de zomer veel normaler is en bij normale dingen sta je minder stil...

Mijn nieuwe lipstick! Een rustige, zachte kleur met een ontzettend romige formule. Ik ben er nog steeds blij mee.

Ik kan ze nooit vinden in de Albert Heijn en prompt loop ik er tegen aan in de Spar, het supermarktje bij mijn school. Er stonden twee varianten, de caramel coffee en de choco coffee. Ik koos voor de vertrouwde caramel coffee, maar de volgende keer neem ik zeker de choco!

Amsterdam met vriendje lief! De familie van mijn vriend woont vlak bij Amsterdam, en we zouden een vervroegt kerstdiner houden met zijn allen. Dat was pas in de avond, dus besloten wij de stad in te gaan en later de metro naar de familie te pakken.

Dineren met mijn familie. Mijn familie woont in een pittoresk -haha- klein dorpje in Brabant, en daar gingen we ook uiteten! Het was een ontzettend gezellige avond, het eten was alleen iets minder. We hebben afgesproken dit als traditie te houden, ter eren van onze opa en oma.

Armcandy of armparty, hoe je het ook wilt noemen, ik ben supersupersuuuuper blij met mijn horloge - dank u Sinterklaas (mama). Met mijn schakelarmband ben ik natuurlijk ook nog super blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...