maandag 20 januari 2014

BEAUTY: lady in red

Als ik één all time favorite kleur zou moeten kiezen voor een beauty product, dan is dat zonder twijfel rood. Ik hou van verandering, don't get me wrong. Nude kleurtjes, pasteltinten en echte felle kleuren vind ik ook ontzettend leuk voor bijvoorbeeld op je nagels of lippen, maar als ik echt zou moeten kiezen is mijn antwoord rood. Zeer waarschijnlijk mede mogelijk gemaakt door mijn moeder, omdat zij geen andere nagellak- of lipstickkleur gebruikt dan -wait for it- rood.

Van links naar rechts:
Catrice - Caught on the red carpet
Golden Rose - 246
Koh - Happinez
HEMA long lasting - 85
HEMA long lasting - 202
N°7 Stay perfect - Damson dream
Calvin Klein - Salmon


De lakjes van Catrice en van Koh zijn mijn favoriet. Het zijn allebei twee totaal verschillende kleuren, de een donker en chique, de ander licht en opvallend. Daarbij steken allebei deze lakjes met kop en schouders boven de anderen uit als het aan de kwaliteit ligt. Koh staat bekent om zijn goede nagellak kwaliteit, maar de lakjes van catrice zijn daar zeker een goede budget variant van.

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...