dinsdag 21 januari 2014

BEAUTY: h&m & the body shop


Dat H&M een sinds kort ook make-up verkoopt is vast niet onopgemerkt gebleven, en bij mij dus ook niet. :) Ik ben helemaal weg van matte lipstick. Mij maak je absoluut niet blij met glitters als het om make-up of kleding gaat, ik vind het nep en kitsch. Niet mijn ding. Lipstick (en nagellak) mag van mij wel glanzen, zolang het maar geen lipgloss effect geeft, maar matte vind ik persoonlijk toch mooier.
Dit is mijn eerste body butter van the body shop, pardon: dit is mijn eerste product óóit van the body shop. Ik lees zo vaak goede reviews over producten van the body shop en dan vooral over de body butters dat ik heel benieuwd ben geworden. 







1 opmerking:

  1. I love it!!
    I'm your newest follower on Bloglovin! Hope you'll follow me back! ♥

    xx
    Nathalie

    http://www.nathalie-kemna.nl
    http://www.facebook.nl/nathalie.kemna.official

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...