maandag 3 februari 2014

NEW IN: sale aankopen

De sale is alweer even bezig, dus toen mijn nicht voorstelde dit weekend een dagje te gaan shoppen was ik all in. Met mijn goede voornemens om minder kleding te kopen kwam ik tóch thuis met een kledingitem. 
Voor maar €9,99 euro (!) nam ik een simpel zwart rokje mee van de Mango. Het is echt een klassiek rokje en het panterprintriempje geeft hem een extra touch. I like! Een subtiele panterprint vind ik overigens ontzettend mooi. Daarbij is het natuurlijk altijd handig om wat nette kleding in je kast te hebben hangen voor speciale gelegenheden, en dat mist mijn kast een beetje. Dit rokje is dus echt een aanwinst.
Ik zat al een tijdje te kijken op de Victoria's Secret site voor een bodymist, ik vind deze sprays heerlijk voor in de zomer. Ik heb veel reviews gelezen over hoe lekker de geuren van VS zijn maar ik heb ze zelf nooit kunnen ruiken en dat vind ik toch wel belangrijk. Volgens mij is iedereen het met mij eens als ik zeg dat het in Hollister a-ma-zing ruikt, dus toen we de bodymists zagen moesten we ze even testen. Er was een actie namelijk 3 voor €30,- euro in plaats van €42,- euro. Na álle sprays getest te hebben koos mijn nicht voor de mierzoete  Seasonal Edition bodymist en ik voor de Tidelands Beach en Seacliff Beach.
Tidelands Beach zou rode bosbessen, tijger orchidee en caramel bevatten, maar ik durf te zweren dat ik kokos ruik. Daar ben ik de laatste tijd trouwens helemaal weg van, ik heb laatst namelijk coconut shampoo en conditioner gekocht. Heerlijk. Seacliff Beach nectarine, water lotus en vanille, daar kan ik me wat meer in vinden.  
Daarnaast heb ik bij de MAC counter bij Douglas deze geweldig mooie blush gekocht, het is een dupe van de -o zo bekende- NARS Orgasm, genaamd Springsheen. 

Ik ben heel blij met mijn aankopen, en kwa kleding heb ik het netjes gehouden, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...