maandag 18 november 2013

WISHLIST: currently on my wish list


Happy Monday! Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om mijn wish list - het lijstje waar ik het in de post van gister over had - met jullie te delen. Nu is die lijst enormous, dus besloot ik om de items die ik het meest nodig heb of het meest wil met jullie te delen. Ik hou de laatste tijd steeds meer van basic items, met een mooie ketting of mooie schoenen maak ik m'n outfit af. 

ONE Make-up kwasten, je kan er niet genoeg van hebben. Ik heb geen dure kwasten in mijn stash, wel let ik op de kwaliteit. De meeste die ik heb zijn van de HEMA, daar heb je ook goede kwaliteit kwasten tussen zitten. Nu is er een Real Techniques kwast naar mij onderweg, wel een nepper van ebay.
TWO Raar maar waar: ik heb geen spijkerbroeken. Oke. Jawel, ik heb wel spijkerbroeken, maar geen fijne. Ik heb zat broeken, maar een fijne skinny jeans mis ik toch wel in mijn garderobe. 
THREE Ik heb een kast met planken, geen gedeelte om kleding of jurken op te hangen. Best onhandig aangezien ik heel wat jasjes en blazers heb. Ik hang ze nu over mijn bureau stoel, wat een ontzettend rommelig effect geeft. Daarom wil ik graag een kledingrek waar ik ze aan kan hangen, ik heb een leuke bij de IKEA gezien maar die is te groot. Ik wil hem graag achter mijn bed hebben staan, maar niet met een groot gedeelte dat uitsteekt natuurlijk. 
FOUR Nóg een raar maar waar: ik heb geen zwarte "dichte" schoenen! Ik heb zat zwarte openhakken en slippertjes, maar daar heb ik niks aan in de winter... Op internet zie ik zat mooie black booties, maar ik ben altijd een beetje argwanend over schoenen op internet bestellen. Ik wil dat ze echt goed zitten, en op internet kun je natuurlijk niet eerst passen. Helaas heb ik nog geen leuk zwart paar in de winkels gezien. Ik ga dus nog maar even verder zoeken, want ik moet en zal zwarte laarsjes hebben!
Hope everyone had a great start of the week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...