vrijdag 8 november 2013

PERSONAL: instagram

Sorry voor de tijdelijke afwezigheid, ik heb het erg druk gehad met mijn tentamenweek waardoor ik gewoonweg geen tijd had om een artikel te posten. Ik hoop dat jullie het begrijpen.



A kiwi a day, keeps the doctor away? Ze zijn in ieder geval gezond, en belangrijker: super lekker. M'n moeder is begonnen met een nieuw dieet, en heel de fruitschaal ligt nu vol met kiwi's. Hey, ik vind het niet erg hoor! Haha.

De herfst heeft zich toch echt laten zien deze oktober. Hoewel ik absoluut niet van de kou hou, vind ik de koude maanden toch wel wat hebben. Al die oranje blaadjes kleurrijk op de grond.

SUSHI! Heerlijk uiteten geweest bij Sushi Today in Utrecht. Oh, deze sushi was god-de-lijk. Ik zeg het je. 


HEUY. We hebben de iPad Retina! Ik moest er natuurlijk meteen zo'n standaard fashion foto, zoals op weheartit, mee maken.

Met m'n nieuwe maxi dress aan. Ik ben er zo ontzettend blij mee! Er komt binnenkort vast een outfit post over... als het weer mee zit.

Op de kermis, net nadat we de booster uitkwamen. Pff. Wij mochten er als laatste uit, dus we moesten bovenin wachten. Geen probleem, natuurlijk, behalve als er niemand aan de andere kant van het "karretje" zit en je dus een 5 minuten 50 meter boven de grond hangt en niet zit! Oh god, wat was ik bang.

Ik heb zo'n leuke app! Hij heet room for thought en hij stuurt je elke dag op een random tijdstip een berichtje dat je nu een foto moet maken van waar je bent. De helft van de tijd wacht ik tot ik ergens interessants ben, maar de dag van deze foto niet. Ik zat op de fiets, onderweg naar een bejaardentehuis voor een schoolproject, toen ik zag dat ik een berichtje van room for thought had, en toen viel mijn oog op dit prachtige stukje natuur. Ik ben hier echt duizenden keren langs gefietst, en ik heb nooit gezien hoe mooi dit stuk eigenlijk was. Shame on me.

Pretty Little Liars. Ik ben zo verslaafd aan deze serie dat ik de boeken die nog niet in het Nederlands zijn uitgegeven maar in het Engels heb besteld. Nu is Engels niet zo'n probleem voor mij, gelukkig maar want ik verslind deze boeken waar je bij staat.

School vriendinnetje Melanie was jarig! Daar hoort natuurlijk een taart bij mét 19 kaarsjes. Naja, een taart was het niet maar een cake met gelei of iets dergelijks is ook heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...