maandag 28 oktober 2013

NEW IN: a small haul

Met een tijdschriften kortingskaart én de tip dat de Essie lakjes voor maar €3,- bij Big Bazaar te koop waren ging ik vanochtend de deur uit. Als ik wist wat voor verschrikkelijke windstoten ik tegen zou komen was ik absoluut binnen gebleven, maar dat is achteraf. Ik ben allang blij dat ik binnen was toen het zo ontzettend begon te regenen.

De Essie lakjes heb ik helaas niet kunnen vinden, maar wel deze 2 beauty's van Calvin Klein! Ze waren maar €3,- per stuk. Het witte lakje heet French White Crème en de roze heet Salmon. Witte nagellak stond al een tijdje op mijn wishlist, op veel fashionfoto's zijn witte nagels te zien en ik vind het er heel classy uitzien.

Ook de lipsticks waren maar €3,- per stuk. Deze heten Clear Rose en Ruby Red.

1 opmerking:

  1. Wonderful colors...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...