donderdag 5 december 2013

NEW IN: sinterklaas

Toen ik na twee uur reizen eindelijk thuis kwam, was ik echt klaar met vandaag. Door de wind heb ik 1,5 uur langer gereisd dan normaal en ook nog eens een tijd in de kou moeten staan wachten. Niet precies wat je verwacht op Sinterklaas avond. Nouja, Sinterklaas avond. Dit is het eerste jaar dat we het thuis niet meer vieren. Best wel jammer vind ik, want het is niet dat we hebben besloten het niet te vieren, maar we hebben het er gewoonweg niet over gehad. Gelukkig vond de Sint het ook jammer, en stond er een heerlijk bord pasta op mij te wachten toen ik bijna onderkoeld thuis kwam en een super mooi cadeautje!


Ik ben zó ontzettend blij met dit horloge! Ik wilde al een tijdje een zilverkleurig horloge. Ze zijn zo classy en passen bij bijna al mijn outfits en bij mijn zilvere schakelarmband. Daarbij vind ik Supertrash ook een geweldig mooi merk. Veel kennen dit merk vooral van de Supertrash regenlaarsjes - waar ik weer totaal niks mee heb. Wat ik wel een nadeel vind  aan Supertrash is - hoe kan het ook anders - de prijs. Tijdens de sale kijk ik daarom maar al te graag op de Supertrash site.
De combinatie van Supertrash en zilverkleurig horloge is daarom pérfect.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...