zondag 9 februari 2014

NEW IN: volupté sheer candy luscious cherry

Volupté Sheer Candy lipstick in Luscious cherry #06 van Saint Laurent Paris. Een hele mond vol, voor deze prachtige, romige lipstick. Ik heb deze lipstick een aantal weken terug gekocht, er was toen volop sale voor de kerstdagen, en ik kon dit pareltje voor 60% korting natuurlijk niet laten staan. Dit is mijn eerste duurdere lipstick, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er ontzettend blij mee ben! 
Ik vind de huls van de Rouge Volupté lipsticks altijd zo origineel en chique. Het YSL logo in de huls en de kleur van de lipstick aan de buitenkant. Super handig! Nu vind ik het enige minpunt toch wel de goud met zilver gematchte kleuren, ik heb het nooit mooi gevonden en dat vind ik nu ook niet. In mijn ogen moet hij óf helemaal goud zijn óf helemaal zilver, maar het gaat natuurlijk om de inhoud.

En wauw! Deze lipstick kun je vergelijken met een lipbalm die kleur afgeeft. Een lipbalm die véél kleur afgeeft! Het is een ontzettend romige lipstick, wat heel fijn is deze tijd van het jaar. Na een maaltijd moet je hem wel weer even bijwerken, maar dit komt vooral omdat de lipstick zo romig is.

06 Luscious cherry (€31,00) is onder andere verkrijgbaar bij Ici Paris XL en Douglas.

1 opmerking:

  1. Wauw, de swatch is zo mooi! Ik heb zelf een lipstick van YSL en dat is een caramel kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...