woensdag 5 februari 2014

FAVORITES: bloggers


In een redelijk korte tijd ben ik spontaan heel veel blogs gaan volgen. Waarom? Omdat ik geen genoeg kan krijgen van beauty en fashion. De meiden die ik volg vind ik stuk voor stuk een geweldig blog hebben, maar natuurlijk zijn er een paar waar ik 's ochtends immediately naar toe scrol op de bloglovin' app. Die blogs heb ik hier op een rijtje gezet. Een aantal van deze blogs zullen jullie waarschijnlijk al wel kennen.

Lisa Olsson is een Zweedse fashion blogger, ik volg zo uit mijn hoofd 5 Zweedse bloggers, maar zij is toch wel een van mijn favorieten. Ze is pas 19 jaar (!) en al ontzettend succesvol. Haar outfits zijn altijd ontzettend origineel, en hoewel ik veel alleen leuk vind om naar te kijken en niet zelf zou dragen, kijk ik heel graag op haar blog.

Aimee van Song of Style volg ik nog niet zo lang, maar wat me gelijk opviel was haar ontzettend variërende style! Van een leren rokje naar een kanten top naar een gebreide jurk, en het staat haar allemaal. Omdat ik ook niet echt een specifieke style heb en variatie leuk vind, kan ik me goed in haar outfits vinden. Ik kan niet zeggen dat ik ze allemaal leuk vind, maar ze komt er zeker in de buurt!

Bartabac, om eerlijk te zijn weet ik haar naam niet! Het staat in handschrift op haar site, en ik kan niet zien of er Silma, Silna of Silvia staat. Anyway, ik volg ook deze dame nog niet zo lang, maar toen ik haar tegen kwam drukte ik meteen op de follow knop. Haar outfits zijn echt super inspirerend, en ik moet ook zeggen dat ik door haar opzoek ben naar het perfecte bomberjack. Ook reist ze veel, en ik hou ontzettend van de wereld, dus het is leuk om te zien waar ze deze keer weer is.

Kenza is nog een Zweedse blogger. Haar style switcht een beetje tussen girly en tomboy, wat ik persoonlijk wat minder vind. Kenza verteld veel over haar leven, niet veel persoonlijk, maar het is toch leuk om te lezen. Buiten een eigen blog om, heeft ze ook haar eigen (online) kledingmerk opgericht: Ivy Revel. Het merk heeft ontzettend originele kleding en is zeker een bezoekje waard.

Esmeé van Fashion-Fever is de enige Nederlandse in dit rijtje. Ik volg haar al heel lang en vind haar outfits altijd ontzettend mooi en origineel. Daarbij zijn haar foto's gewoon mooi gepositioneerd en daar houd ik van. Ook is het leuk om te zien dat ze gewoon een girl-next-door is en ook zij moet sparen voor designer items.

Last but not least Sammi van BeautyCrush. Sammi komt uit Londen en is vooral bekend van haar gelijknamige YouTube account waar ze vooral over beauty praat, op haar blog zijn haar outfits te vinden. Het is echt een typisch Engelse style, namelijk hipster en grunge in één. Hoewel ik dat nooit zal dragen, vind ik haar outfits leuk om door te scrollen. Af en toe post ze ook wat outfits die ik wel zelf zou dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...