woensdag 12 februari 2014

FAVORITES: webshops


I lóve online shopping. Rustig op m'n gemakje álle kleding bekijken en als ik geluk heb kan ik een kortingscode vinden waardoor ik het ook nog voor een paar euro's minder naar huis kan klikken. Ik vind fysieke winkelen toch wel een stuk leuker. Ik hou echt van onder de mensen zijn en met online shoppen zie je alleen de postbode als je pakketje te groot is voor de brievenbus. Niet heel sociaal dus. Natuurlijk zitten er ook nadelen aan online shoppen, een item kan te groot of te klein vallen, de stof kan niet naar je smaak zijn of de kleur staat je toch niet goed. Gelukkig hebben we dan altijd nog de optie terug sturen. Skip the drama, start the clothing!


Modemusthaves
Modemusthaves is vast de meest bekende webshop uit dit rijtje, en dat is hij echt niet zomaar, ze verkopen gewoon ontzettend toffe kleding! Niet alleen kleding, trouwens. Ze verkopen ook nagellak, parfum, telefoonhoesjes en notitieboekjes, allemaal even fashionable als de kleding.


Fashaves
Fashaves staat bekend om zijn kleding met quotes, tassen met quotes en zelfs mobielhoesjes met quotes. Buiten de "quote-kleding" hebben ze de kleding die wat weg heeft van de Modemusthaves webshop. De kleding met quotes zie je steeds vaker voorbij komen, en ik vind dat de quotes van Fashaves echt humor bevatten.

Everything is fashion
Dit is toch wel een duurdere webshop, maar door de verschillende merken die ze verkopen hebben ze ook leukere goedkopere dingen. Mijn favoriete merk van een aantal jaar geleden was Wildfox. Ik vond hun campagne foto's zó gaaf.

Boohoo
Deze webshop verkoopt net even andere kleding dan de meeste winkels. Denk aan opvallende printjes of aparte "vormen" bij jurkjes en tops, het is niet de doorsnee kleding en dat vind ik juist zo leuk! Daarbij zijn de prijzen echt cheap. Voor €10,- euro heb je bijvoorbeeld al een leuke top.


Follow Fashion
Deze webshop ken ik nog niet heel erg lang, maar ik vind dat ze leuke originele kleding verkopen. Apart zoals Boohoo is het niet, maar de kleding heeft wel een extra touch die het specialer maakt. Het leuke aan deze webshop vind ik de Week deal, daar hebben ze elke week andere producten die die week afgeprijsd zijn.

1 opmerking:

  1. Ik kende fashaves niet eens haha! handig, weet ik dat nu ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...